BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 17 January 2009

aku, teman dan ibn battuta mall

Aku dan teman-teman seperti biasa mengambil kesempatan di hari minggu bersiar-siar bagi memenuhi masa lapang...setelah penat bekerja...satu-satunya peluang untuk merihatkan minda adalah bersiar-siar...seperti biasa selepas solat jumaat...bergerak dalam satu kumpulan...kali ini destinasinya IBN BATTUTA MALL...shopping mall ni terletak agak jauh dari kawasan penempatan kami...bergerak menaiki bas menuju ke destinasi, transit di jumeirah park...tukar bas ke ibn battuta mall, perjalanan mengambil masa 45 minit...

Map of UAE


Mall directory of Ibn Battuta Mall...sememangnya salah satu
shopping mall yang menarik...besar dan panjang...terasa
kepenatan la juga untuk menghabiskan kesemua court
negara yang berada di sini...

sempat posing..abadikan kenangan...

di India Court...lim,yani moon & zaiful

kapal dagang dari China tersalah berlabuh daa..

bersama azizi,zaiful & moon

di China Court

pintu masuk ke Egypt Court

alat penentu waktu masuk solat

di ruang legar Egypt Court

abadikan kenangan di sebelah potret Ibn Battuta

singgah sebentar di food court menghilangkan rasa
lapar dan dahaga

sempat lagi posing...interior menarik

ehhh...aku lagi...sori le kali ni banyak pulak foto aku...
lepas geram...

salah satu ruang legar

bersama yani...asyik-asyik dia...eiii takde muka lain ke...
dari masa belajar sampai kerja kat dubai pun bersama...
kawan rapat nak buat macamana...
aku gurau je ya...

di luar pintu masuk shopping mall

azizi, zaiful & moon

aksi yang menarik bersama moon,zaiful,khairi,roslee & zali

tapi aksi ni lagi best...gelagat spontan yang
tercipta menceritakan kepuasan bila dapat
bersiar-siar secara berkumpulan..
bersama zaiful,amin,azizi,khairi,roslee,yani,
moon & zali

satu lagi coretan perjalanan aku di dubai ni...pengalaman, setiakawan menjadi teras persahabatan...mengajar aku erti segala-galanya..di samping tugas seharian..kesempatan berada di dubai tidak mungkin disia-siakan...segala apa yang berada di sini akan kami terokai...sementara peluang masih ada...hanya gambar akan menjadi kenangan bila semua tugasan berakhir...

0 comments: