BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 13 November 2008

RUTIN HARIAN

Seperti semalam aku hari ni pergi kerja dengan berjalan kaki lagi...saja...rasa seronok pulak...hari ini aku melalui jalan lain,tukar angin dan tukar pemandangan...banyak ragam dapat aku lihat bila berseorangan meredah celah-celah bangunan menuju destinasi ofis...tak seperti yang aku jangkakan sebelum sampai ke dubai ni...ingatkan aku akan di kelilingi pak arab-pak arab dan minah arab-minah arab...tapi sebaliknya la pulak...betul kah aku berada di negara arab...???
atau aku berada di india...atau aku berada di filipina...boleh dikatakan 2 negara ni memonopolikan dubai...dimana2 saje dia orang ni ada....tapi warga arab punya lah payah untuk bersua...adalah jugak...segelintir je la...nak jumpa mereka ni...kena lah pergi ke shopping mall yang ternama...tapi tu la kalau dah arab tu arab la juga...terkenal dengan ego...

deretan bangunan di sheikh zayed road
di belakang tu macam tiang lampu tu...
Burj Dubai...belum siap lagi...

building warna merah biru tu...itu lah ofis aku...
Eissa Tower building dan di sebelah tu Chelsea Tower
hotel apartment dan juga office Etihad Airline...
check in kat sini la kalau nak balik kampung...tapi kena
naik flight kat abu dhabi...lebih kurang sejam
perjalanan ke abu dhabi...


terserempak dengan member 'biker'...lim, razali & yani...
bosan dengan karenah public transport yang hampeh...
ambil keputusan naik basikal je pergi ofis...aku....
tunggu dulu lah...mungkin ikut turut serta kot...

best jugak naik basikal ni....nampak gayanya kena join
jugak ni...tak boleh jadi...

Masa yang sesuai untuk berbasikal...kerana sekarang dah
mula musim sejuk...mungkin aku akan join this group...

0 comments: