BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 21 October 2008

MASUK WAD

Tika ni aku teringatkan anak-anak...betapa rindu nya aku pada mereka semua...4 bulan aku terpisah...terasa sekali betapa aku merindui mereka...gelagat-gelagat dan telatah mereka bermain di fikiranku...eiii...bestnya kalau aku dapat memeluk kesemua anak aku di ketika ini..
tak sabar menunggu december....
ainin demam panas yang melampau selepas hari raya...aku dapat berita dari isteri ku...terkedu aku...ainin masuk wad kerana demam panas & batuk-batuk...rasa terus je nak terbang balik...
arghhh..aku termenung seketika...sedih...mungkin disaat itu ainin memerlukan aku...aku tabah dan pasrah...hanya doa saja mengiringi agar cepat sembuh....

ainin tika kat wad...

sedih nya...


alif dan sarah

aku terbayang-bayang wajah anak-anak dan isteri aku...mesti seronok mereka bila dapat tau kepulangan ku nanti pada december ini...

1 comments:

Unknown said...

Salam
sedih mendengar berita tak begitu gembira.. believe me.. anak2 and isteri you jugak rindu pada you..

Jgn sekali2 disia2kan pengorbanan yang tak ternilai mereka :-)

Mendoakan semoga ainin sihat..