BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 15 October 2008

KERJA

Hari ini aku seperti biasa...bangun pagi..sesudah solat subuh...relax sekejap...bersiap-siap nak pergi kerja...seperti biasa dari kediaman aku...MIRACLE APARTMENT..aku mengambil masa lebih kurang 15 minit berjalan kaki ke tempat menunggu bas...
lebih kurang pukul 8.30 pagi...bas no 045 sampai...bas ni free..disediakan oleh govertment of dubai..biasa la kalau dah dikatakan free tu...berebut-rebut la menaikinya...bercampurgaul dengan bangla,pakistan, filipina,india dan mcm2 lagi le...kekadang tu malas nak rebut2 aku naik teksi je..tambang lebih kurang 7aed...naik 4 orang tak terasa la...kongsi2 bayar...sampai ofis kul 8.50 pagi..seperti biasa sarapan le dulu...pekena swiss roll ngan air orange botol...tapi tu le apa la punya malang...beli kek swiss roll dah expired date...semalam rupanya dah luput....hampehhh....
nasib baik baru makan sikit...Sambil meneguk air orange...sebelum start kerja buka email dulu...tengok apa-apa yang patut dan internet baca berita tentang m'sia...hari ni banyak kerja menanti...tengok drawing arghhhh...boss ada tukar lagi...date line dah dekat...nasib baik buat kerja berkumpulan...oleh kerana banyak pertukaran...sepatutnya esok date line ditunda ke hari ahad...bernafas le sikit...mengadap aku depan komputer sampai tak sedar dah lunch rupanya..
Lunch...aku dan teman-teman ke FALCON RESTAURANT...panas perit membahang mengiringi perjalanan kami ke FALCON...Hari ini seperti biasa order lauk makan ramai-ramai...murah le sikit bayar...17aed lunch...alhamdulillah kenyang...selepas lunch sambung kerja...discuss bersama team bab alsham resort hotel...menagih-agihkan kerja bagi memudahkan menyelesaikan mengikut date line..dan hari ni tak sangka-sangka aku terima claim elaun makan untuk bulan 8...dapat le 160aed...alhamdullilah..syukur...selesai kerja untuk hari ni...kul 10.00mlm aku balik...dah jemu...fikiran dah tepu...balik je la...sambung esok...esok menanti lagi tugas yang belum selesai...

1 comments:

payarumput21 said...

Salam..

Congratulations.. you managed to "revamp" your look!!